JÄSENINFO

Tervetuloa mukaan Nivalan Voimistelijoiden iloiseen jumppajoukkoomme!

Jäsenmaksumme on 60€, joka sisältää sekä jäsenmaksun, että kausimaksut (syksy&kevät).
Jäsenmaksun suoritettuasi olet seuramme jäsen. Kausi- ja jäsenmaksu sisältää jäsenyyden lisäksi vakuutuksen ja ohjauksen. Jäsen- ja kausimaksu laskutetaan Suomisport - sovelluksen kautta. Tiedotamme huoltajia maksun ajankohdasta.
Vakuutusmaksu sisältyy hintaan kiinteästi, eikä sitä hyvitetä vaikka lapsella olisi jokin muu vapaa-ajanvakuutus. Vakuutus on voimassa heti kun jäsenmaksu on maksettu.

Jäsenen lopettaessa:
Toivomme, että ilmoitatte ryhmän ohjaajalle lopetuspäätöksestä mahdollisimman pian, jotta voimme ottaa tilalle uuden jumpparin jonossa olevista lapsista. Mikäli lapsi joutuu olemaan jumpasta pois pitemmän aikaa esim. sairauden tai loukkaantumisen vuoksi, ilmoitattehan tästä myös ohjaajalle, jotta paikkanne ryhmässä säilyy. Mikäli lapsi on pois kolme perättäistä kertaa ilman ilmoitusta, katsomme paikan vapautuneen seuraavalle jumpparille.
Jo maksettua jäsenmaksua ei kummassakaan tapauksessa palauteta.